Indskrivning - Velkomstbrev

Velkomstbrev

Jeres barn skal starte i 0. klasse i august 2023, og da Kildevældsskolen er jeres barns distriktsskole, vil vi byde jer velkommen til vores skole. Den elektroniske indskrivning er åben fra d. 7. november til den 27. november. I får et officielt velkomstbrev fra forvaltningen med et link til skoleindskrivningen.

En tryg opstart
Børnene starter på KKFO 2. maj, og det betyder en god og rolig overgang fra børnehave til skole. For når eleverne starter i børnehaveklasse i august, kender de allerede deres klassekammerater, ligesom skolegården er blevet et trygt sted for dem at være.
Alle nye 0. klasses elever får desuden en 4. årgangsven, der kan hjælpe og støtte i opstarten af skolelivet. Ordningen er en stor succes hvert år - det skærper både de større elevers fokus på at passe på de mindste og giver skolestarterne en god tryghed. Ikke mindst er det en fornøjelse, at venskaber bliver knyttet på tværs af årgangene.

Vi glæder os til samarbejdet, der starter allerede nu, og vi glæder os til at vise jer vores skole og præsentere jer for de andre nye børn og forældre.

Vi glæder os til at se jer.

Skoleleder Birgitte Pilgård
Leder af KKFO’en Nico Bergmann